Sviluppu di utensili di cucina in alluminio antiaderente

L'avventu di a "pane non-stick" hà purtatu una grande cunvenzione à a vita di e persone.A ghjente ùn hà più bisognu di preoccupassi di brusgià quandu si cucina a carne, è i fllets di pisci si attaccanu à u muru di a padedda quandu fritte u pesciu.Stu tipu di padella antiaderente ùn hà nunda di fà cù l'apparizione di a padedda ordinaria.Hè solu chì una capa extra di PTFE hè rivestita nantu à a superficia interna di a padedda, utilizendu l'excellenti proprietà termiche, chimiche è facili da pulisce di PTFE.E proprietà micca tossiche facenu stu utensile di cucina populari.PTFE hè cunnisciutu com'è "Rè Plastica" cù una bona resistenza chimica è a resistenza di anziane, è "Aqua regia" hè ancu difficiule di corrode.Produtti di plastica ordinariu sò propensi à anziane.Qualcosa chì pare bè si sfracicà o ancu rompe dopu à trè à cinque anni o deci anni.I prudutti fatti da "Plastic King" ponu esse posti fora è esposti à u sole è à a pioggia.,Ùn ci hè micca danni in vinti o trent'anni.Cusì hè largamente utilizatu in a vita è l'industria chimica.

Sviluppu di utensili di cucina in alluminio antiaderente01

Aduprà è cura

1.Prima di utilizà qualsiasi stoviglie antiaderente per a prima volta, lavate per assicurà chì hè pulita.
2.Optnally, pudete puru più pulisce è preparanu a superficia da staghjunazione.Ligeramente strofinate l'oliu di cucina nantu à a superficia antiaderente è riscalda l'utensili nantu à u focu mediu per dui o trè minuti.Quandu si raffredda, spugna cù un detergente suave in acqua wam è sciacqua.Hè pronta per andà !
3.Always aduprate caldu bassu o mediu quandu coce l'alimentu.Questu aiuta à priservà i nutrienti (assai di quali sò fragili, è facilmente danucati quandu si riscaldanu à l'estremi).Aiuta ancu à priservà a superficia antiaderente.
4.Mentre i migliori superfici di rivestimentu antiaderente sò pensati per resiste à u trattamentu rudu, tutti i nonsticks durà più longu se avete cura di ùn stab a superficia cù una punta affilata o tagliate l'alimenti cù un cuteddu mentre in u cookware.
5.Ùn surriscalda micca u cookware viotu.Assicuratevi sempre chì l'oliu, l'acqua o l'alimenti sò in a stoviglia prima di riscaldallu.
6. Ùn aduprate micca l'utensili di cucina cum'è un cuntinuu di almacenamentu di l'alimentariu, chì puderia incuragisce a macchia.Hè megliu mantene a cucina pulita quandu ùn hè micca in usu.
7.Lasciate sempre raffreddare le stoviglie calde prima di immergerla in acqua.
8.U vostru novu cookware hè perfettamente sicuru per mette in a lavastoviglie, ma a maiò parte di e superfici di cookware antiaderenti sò cusì faciuli di pulizziari chì un rapidu lavatu a manu faci u truccu.
9.Se, per via di misuse, burmed grassu o residuu di l'alimentariu si raccoglie nantu à a superficia, pò esse generalmente sguassatu cù acqua calda è un detergente suave.In un casu estremu, tali residui ponu esse eliminati da una pulizia curretta cù sta suluzione: 3 tablespoons bleach, 1 tablespoon detergente liquidu per piatti, è 1 tazza d'acqua.Applicà à a superficia di coccia cù una spugna o un pad di plastica.Dopu a pulitura, rinfriscà a superficia cù una ligera liscia d'oliu di cucina.

Sviluppu di utensili di cucina in alluminio antiaderente03
Sviluppu di utensili di cucina in alluminio antiaderente02

Garanzia

Ballarni guarantisci l'utensili di cucina contr'à eventuali difetti di fabricazione. Questa garanzia ùn copre micca i danni à u produttu derivanti da abusu fallimentu di cunfurmà cù l'istruzzioni per l'usu o se u pruduttu hè sbattutu pr caduta. in u cursu di a meia. Qualchese scratch ceppi o decolorazione chì ponu accade in u revestimentu antiaderente è ancu in u revestimentu esterno sò solu segni visibili di usu normale è ùn dannu micca causa di lagnanza. a sicurità di i pani Questa guaranzia stelle da a data chì u pruduttu hè statu acquistatu da u cunsumadore chì deve esse pruvata cù una ricevuta.

Sviluppu di utensili di cucina in alluminio antiadderente04
Sviluppu di utensili di cucina in alluminio antiaderente05

Tempu di Postu: Nov-08-2022